cinarasilay Merve201119 evet bizde yaptırdık çok geçmiş olsun. Rabbim bütün bebeklerimizi korusun inşallah 🙏🏻
Emiraras-smom cinarasilay evet ne yazık ki bende eczaneye aynılarını söyledim ama bence sağlık bakanlığına şikayet edilmeli çok çok yüksek rakam
dilekatesz cinarasilay ben yaptırdım ve öneriyorum. Çocuk doktorları da öyle rota virüs hafife alınacak bir virüs değil.