Üç çocuğumda da nivea nın “pişik kremi” ni kullandım pişik önleyici değil yalnız. Mükemmel bir krem hiç pişik olmuyor her zaman sürmüyorum ara ara sürüyorum çok ihmal edip pişik olursa da krem hemen geçiriyor bide Arko’nun yeşil tüplü kremi de güzel tavsiye ederim