Egenin_pamugu valla ben başından beri Bepanthol kullanıyordum oğluma bitti eczaneden alcaktim baktım yoktu mustela vardı mecbur onu aldım ama bin pişman oldum hiçbir şekilde cildi emmiyor onu neyini ovuyorlar bunkadar anlamadım Bepanthol bence 1 numara mustela pisigi geçirmiyor ve kremi cilt emmiyor öylece kalıyor totosunu silmesem çocuğun birkaç gün kalır lekesi o derece yani ama bebekten bebeğe de değiyor işte bu durumda sizde bepantholu begenmemissimiz ama ilk aylar bezde degistirsek bence pişik durumu oluyor sürekli ben o yzuden degistirmedjm hiç şuanustela kremi bitirmeye çalışıyorum Allah’tan 50 ml bitmek üzere bitince Bepanthol Alicam hemen birde tavsiyem pişik olmasını beklemeyin özellikle buyukk tuvaletini her ysotiginda bolca sürün derkm vunju en çok o zmanlar pişik oluyor yakıyor galiba idrar o yüzden bence