Egenin_pamugu bepanthol bende aldım ama sadece aldım yani ilk pişik olduğunda sürdüm daha da arttı pişiği. Evde travazol vardı onu kullandım vazelinle dönüşümlü olarak geçti. Ben kızımda vazelin kullanıyorum bize tek o iyi geldi. Oğlumda da sadece nişasta ile geçiriyordum. Pudra gibi biraz serpiyodum akşamdan sabaha tertemizdi poposu. Oğlum alerjik olduğu için sürekli pişikti hemde kanayan cinsten ancak nişasta ile düzeltiyordum şaşırtıcı şekilde