SweetMom__ dorukcumunannesiii 2 aylık canım inan masaj ne vars hepsini deniyoruz ama dediğim gibi bitmiyor gaz inşallah geçer korkulu ruyamiz resmen
kikiroz21 SweetMom__ yaa evet minicikler zaten keşke hiç rahatsız olmasalar da pamuklara sarsak 🌸🌸 inşallah şifa olur kuzucuğuna
dorukcumunannesiii SweetMom__ sma comfort temiz içerikli ve çok daha yardımcı muhtemelen bebeğinize bebelac ta yaramamış 3 ay 22 gün bizimki de şükür gaz sorunu yok ama comfort a geçtik geçeli
SweetMom__ dorukcumunannesiii önce aptamil kullanıyorduk aşırı gaz yaptı sonra bebelac geçtik zaten bir meme bir mama takviyesi yapıyorum mama değiştirmekten korkuyorum ya
dorukcumunannesiii SweetMom__ sma konusunda diğerlerine göre çok rahat olabilirsiniz tecrübe sahibi olarak söylüyorum keşke ilk gün bunu alsaydım
ozgec SweetMom__ tek koluna karnı ustune yatır arkasına vur sırtına pış pış yaparak yanı vur derken gaz cıkarır tarz da avuc ıcı ıle
aysennnnnn SweetMom__ nutrigen neowind, relaktaz, maflor, nurse harveys bunlar gaz damlaları deneyebilirsiniz biz hepsini bi arada kullanıyorduk relaktazı her emzirmeden önce vermişti doktor. Çok zor oluyor biliyorum ama sabret geçicek 3 veya 4.ayda inşallah
SweetMom__ aysennnnnn nurse ve zinco aldım şuan zinco kullanıyorum nurse versem birşey olur mu yanı gaz çıkartmasına etken mi farklı markaların ayni anda kullanılması yanı sorun olur mu
dorukcumunannesiii SweetMom__ o konuda birşey diyemem fakat aptamil kullanıyordum bebeğim ciddi kabızdı 10 gün yapamadı büyük tuvaletini gece eczaneden sma comfort aldık o vardı içtikten 1 saat sonra hamdolsun yaptı sonra hiç sorun olmadı bizde ama her ne marka kullanırsanız kullanın kullanan birinden tat koku sorgulamayı ihmal etmeyin derim size sadece bebeğe vermeden her yaptığım mamayı kontrol ediyorum artık