SweetMom__ Kızlar geçen gün doktora göturdum bebeğimi tahlili herşeyi iyi diyip gönderdiler eve sonra bir kaç gün geçti hala aynı sorunlar devam etti yutkunamiyodu meğersem gazi varmış yavrumun bugün gece tekrar başka hastaneye götürdük doktor anlatı masaj falan yapın her mama veya meme den sonra çay kaşığı zeytinyağı verin dedi poposunun ortasına çubuk kulagi ile günde 2 kere uyarı yapın gazını çıkartmasına yardımcı olacak dedi ama biz eve geldik herşeyi denedik bir kere gaz çıkartı ve röntgen çekildi baya gaz sıkışması varmış nasil geçecek bu lütfen tecrübeniz varsa denedginiz yonetlerim yazar mısınız ve yavrumun gece gündüz uykusu birbirine girdi nasil bas edecem bilmiyorum herşeyi denedik olmuyor😭
Synmannesi SweetMom__ gaz ilacı Gaz masajı Gaz yapan şeylerden uzak dur 3 aya düzeliyor az kalmış benim kızım kolikti iki gaz ilacı beraber sabah akşam verirdim biagai çok iyi neler kullanmadık ki gaz ilacı
selnsnc SweetMom__ nurse harveys gaz şurubu çok iyi geldi bize. Hiçbi damla fayda etmedi ve kiraz çekirdekli patikle kemer çok iyi oluyo 5.aya yaklaştık gaz sorunu devam ediyo ama çok az
ozgec SweetMom__ tek koluna karnı ustune yatır arkasına vur sırtına pış pış yaparak yanı vur derken gaz cıkarır tarz da avuc ıcı ıle
SweetMom__ Synmannesi evt evt o ilacı duydum hemen yarın gidip alacağım allahım nedir bu gaz sıkıntısından çektiğimiz bebegimin karnını kaplamış röntgende gördük resmen yuva yapmışlar
Aise2344 Benim oğlum 3 ay 12 günlük)) bende aynı durumları yaşadım Əıhəmdulilləh… son 2 gündür iyi uykusu. Sabr et normal Hepsi . Kendi kendime hep diyordum ki başqalarının çoçuklarıı böyle deyil ağlamıyorlar.ama benim ki farklı falan diyodum. Çok şükür 3 aydan sonra bebek kendi qazını çıxar biliyomuş.gerşektende öyle. Sen sadece yardım et masaj yap.her mamadan sonra qazını çıkar. Espumisan ilaç çok iyi fiyatıda uygun. 25 damla günde 1 krz ver
SweetMom__ Aise2344 tesekur ederim canım normalde gazı kendi çıkartıyordu ama meğersem öyle değilmiş röntgen çekildi karnını her yeri gaz dolmuş herşeyi denedik çıkmıyo gazı yarın hemen ilaç alacağım yavrumun canı yanıyor uyuyamio kurban oldum
Karmom SweetMom__ hangi belirtilerle gittiniz doktora? Bir de kendi hiç çıkaramıor muydu gaz yoksa çıkarıyor ama yeterli mi değilmiş?
aysennnnnn SweetMom__ nutrigen neowind, relaktaz, maflor, nurse harveys bunlar gaz damlaları deneyebilirsiniz biz hepsini bi arada kullanıyorduk relaktazı her emzirmeden önce vermişti doktor. Çok zor oluyor biliyorum ama sabret geçicek 3 veya 4.ayda inşallah
kikiroz21 Oyyy kıyamam canım benim ya bu gaz problemi mahvetti bebişlerimizi maalesef. Biz de doğduğundan beri gazla uğraşıyoruz deneye deneye damlalardan biri rahatlatacaktır bulursunuz inşallah. Bizde sam simplex ve biogaia işe yaramadı daha çok sancılandı ama nurse harveyse ve kimyon çayı iyi geldi. Banyo yaptırmak da rahatlatıyo biraz da olsa. Yediklerine içtiklerine çok dikkat etmen lazım bizim yediklerimizden oluyo maalesef 😞 Allah kolaylık versin üzülme az kalmış geçer hepsi inşallah 💕🌸
SweetMom__ kikiroz21 tam sana yazıyordum bebeğim uyandı yazdıklarim yarim kaldı kuzum maalesef bitmeyen gaz şikayeti nurse aldirdm eşime bitane daha elimde var gaz icin zinco nasil yapsam diye düşünüyorum bebekler hiç hasta olmasın ya😥❣🐑
kikiroz21 SweetMom__ yaa evet minicikler zaten keşke hiç rahatsız olmasalar da pamuklara sarsak 🌸🌸 inşallah şifa olur kuzucuğuna
SweetMom__ Karmom canım kaç kere farklı doktora göturdum röntgen çekildi hiç gaz var demediler en son dün gece götürdük Allahtan iyi bir doktora denk geldik röntgen sadece çekildi ve bize de gösterdi baya midesi karnı gaz dolmuş bildin bizim belirtiler birden gece uykusuna çok güzel uyuyan oğlum gece sabaha kadar uymuyordu sadece gündüz uykusuna geciyodu sonra gece gündüz birbirine girdi huysuzlasti çok ağlıyordu böyle kendini parçalar gibi kucagimizdan kendini atmaya çalışıyordu Allah kimse evladı ile sınamasın çok zordu şimdi gaz damlaları aldık biraz daha iyi oldu yavrum ve doktor her mama veya memeden sonra 1 çay kaşığı zeytin yağı vern dedi
dorukcumunannesiii Yargılamak veya sorgulamak değil asla yanlış anlamayın ama mama mı veriyorsunuz birebir bu durumu yaşadık mama serisinde sorun varmış meğerse bundan soruyorum çok ciddi 10 gün her hastahanenin kapısını aşındırıp farkettik
SweetMom__ dorukcumunannesiii sadece geceler mama takviyesi yapıyorum tab gündüz yetmedi zamanda nadir canım ay dediginiz gibi olabilir mi acaba normalde.bebegim kendi gazını çıkartıyordu ve bizde ekstra çıkartıyorduk meğersem gaz birikmiş içerde doktor masaj ve zeytin yağı verın dedi bide gaz damlası aldım siz hangi mama kullanıyorsunuz ayrıca neden yanlış anliyim ki birbirimize destek vermek kadar güzel birşey olamaz❣
dorukcumunannesiii SweetMom__ Aptamil bizi perişan eden oldu şuan sma comfort kullanıyorum hamdolsun daha içerken gaz çıkmaya başlıyor ufak masaj taktikleri topladım deneyerek her gün birini biraz biraz yapıyorum relactaz damla kullanmıştım çokça memnun kalarak ama şuan hamdolsun damlayı sık sık kullanmaya gerek duymuyoruz 🙋
dorukcumunannesiii SweetMom__ ne kadarlık bebeğiniz bilmiyorum ama biz öyle sanıyoruz kendileri en a 4.ayda tam öğrenmeye başlıyormuş ki 5 6 yaşında hala gaz problemi çeken anneler bebekler var Allah’ım şifa versin ama bazı durumlarda geçmiyormuş bu durum ama bebekken mutlaka beslenme sonrası olduğu gibi hem alt hem üst gaz masajı şart ki ben beslenme harici gün içinde de biraz biraz yapıyorum
SweetMom__ dorukcumunannesiii ah aptamil tam bir bela bizde ilk günler onu kulandık sonra iyi gelmedi hiç bizde bebelac geçtik çok şükür gazını çıkartıyor kendi bizde çıkartıyoruz ama maalsef bebeklerin gaz şikayeti gitmiyor dün gece doktora göturdum meğersem yavrumun ici gaz dolmuş üstelik kaç doktora göturdum canım bu sabah eşim zinco aldı uykusu düzene girdi 2 saate bir uyanıyo bitane daha alırdım dedim.sonuc almasm nurse harveys aldirdm ona geçerim diye ama napsm karar veremedim
SweetMom__ dorukcumunannesiii 2 aylık canım inan masaj ne vars hepsini deniyoruz ama dediğim gibi bitmiyor gaz inşallah geçer korkulu ruyamiz resmen
dorukcumunannesiii SweetMom__ sma comfort temiz içerikli ve çok daha yardımcı muhtemelen bebeğinize bebelac ta yaramamış 3 ay 22 gün bizimki de şükür gaz sorunu yok ama comfort a geçtik geçeli