SweetMom__ o konuda birşey diyemem fakat aptamil kullanıyordum bebeğim ciddi kabızdı 10 gün yapamadı büyük tuvaletini gece eczaneden sma comfort aldık o vardı içtikten 1 saat sonra hamdolsun yaptı sonra hiç sorun olmadı bizde ama her ne marka kullanırsanız kullanın kullanan birinden tat koku sorgulamayı ihmal etmeyin derim size sadece bebeğe vermeden her yaptığım mamayı kontrol ediyorum artık