Yerinizde olsam direk doktora giderdim. Zira 1 ay olmadı henüz, böyle başlayan şikayetiniz yoğun bakımda bitti. İlk baslarda öksürük, hapşırık, hirilti derken evde ventolin vermeyle yetmedi. Doktora gittik eve döndük ertesi günü yatis yapıldı yetmedi yoğun bakıma alındık. Rsv pozitif ile 10 gün yattık. Bu bronşiolit bronşit hafife alınmaz.