Htcypc bizimde sabahları hirilti ile başladı sonra öksürük oldu 2.5 ayliktik doktora gittik ateşi varmış 38.5 ama hiç sıcak değildi cok şaşırmıştım yatış verdiler 5 gün kaldık ilk gecemiz çok zorlu bi geceydi nefes alamıyodu kızım o halı aklımdan çıkmıyo 🤕 kötü bisey olcak diye 2 gün boyunca gözümü kirpmadim allahima bin şükür iyilestik bu salgın çok berbat bisey bence doktora bi görünün