merkursavascisi_06 oykumMom her bebekte olmak zorunda değil ya da her dişte olmaz. Bizim bazen ateşsiz belirtisiz çıkıyo bazen de fena halde hasta oluyo bakıyoruz o sırada diş çıkartmış. Bi rutin düzen olmadı ama inşallah sizin bebiş kolayca çıkartır😇 kaç aylık?
nino33 oykumMom bizdede ateş olmadı şöyle bisey var diş ateş yapmaz zaten disten kaynakli sürekli elinde ağzında sürekli biseler ağzına götürüyor o yüzden enfeksiyon kaynskli ateş oluyor
oykumMom nino33 öyle mi bende duyduğumu söyledim ilk bebeğim tecrübesiz olduğum için pek bilmiyorum çok teşekkür ederim sağolun 🙏🙏❤️
oykumMom Kepekekmegi valla bende sonradan bakıp bakıp güldüm yarım saat çekmeye çalıştım anca böyle oldu 😄😄
Kepekekmegi oykumMom 😅😅 ben de bir ara atayım buraya dedim ama bir doğru düzgün çekemeyince pes ettim
kader03 Benim oğlumda böyle huzursuz salyalar akıyor sürekli eli ağzında birşeyler verince ağzına atıyor direk 4 ay 22 günlük erken değilmi ya
kader03 oykumMom aynen benimki de öyle erken çıkaracağını tahmin ettim ama 6. Ayda falan diyordum galiba hemen çıkacak salyası hiç durmuyor zaten doğduğundan beri hemen hemen 3 aylıkkenden beri de elleri ağzında bizimkileri de götürmek istiyo
Kubra2646 İnşallah valla zor bir süreç çünkü gece güz kere uyanmalar uyumak istememeler . Bu ara patladı bizim rahat ettik en azından gece 2 kere uyanıyor emip uyuyor.