Emine_elis nino33 ya kaşıycı eczaneden mı aldın bide tetogil gibi bişe yanlış yazmış olblrm onu diyorlar da almalı mym
nino33 Emine_elis bizim doktor dis jeli kullanma dedi ben vde kendim eytinyagi karanfil yoatim onu kullanıyorum dis kasiyici eczaneden aldim papatya şeklinde oln vr di markasını hatırlamıyorum o çok iyi geldi