Melez4453 NatashaRomanoff bebeğşmde de aynı sorun var. Aynı kremi sürüyorum on gündür değişiklik yok. Siz ne kadar süre kullandınız. Ne kadar miktarda sürdünüz
NatashaRomanoff Melez4453 fındık büyüklüğünde tutamı direkt oraya sürüp bırakın kendinizde ayırın ama bezini sık değiştirin biz bir ay kadar kullandık ama 10. Günde devam etmiyordu doktorunuza danışın o daha net yönlendirir
gmz1991 elisa2705 üst kısımda vardı idrar deliğine yakın kısımda ama eliyle açarken alt kısmı tahriş etmiş orası kanadı. Sizde kan olmuş muydu? Birde ne kadarlık bebeginiz
elisa2705 gmz1991 söyle 4 aylıktı sanırım ama bizde en başta az kan olmuştu sora olmadı ama iyiki gitmişsiniz eğer gitmeseydiniz daha da kapanır cerrahi işlem yapılırdı öle düşünmeyin bu işler ertelemeye gelmiyor geçmiş olsun az sabır gecicek
elisa2705 gmz1991 emmek istememesi huysuzluktan farklı pozisyonlarda başka yerde emzirmeyi deneyin oyun yapın dikkati dağılsın
gmz1991 elisa2705 ben kanadığını görünce çok korktum. Dr korkma bi zarar vermedim kızlık zarına falan dedi. Zarar gelmez değil mi yanlardan açmakla.
gmz1991 elisa2705 kusura bakmayın soruyorum ama böyle etrafta bu konuyu danışabileceğim kimse de yok. Çok korktum çok panik oldum. Iki gündür de düzgün emmiyo çok az idrar yapiyo. Dr krem falan bişey de vermedi enfeksiyon falan mi kaptı diye birsürü şey aklıma geliyo. Ilık suya yatırıyorum rahatlasin diye. Perşembe işlem yapıldı aslında dün daha iyidi bugün çok ağlıyo emmiyo başka bişey mi derdi anlayamadım
elisa2705 gmz1991 Yok korkmayın doktor bana eğer açılmasaydı regl bile olamazdı dedi doktorlar biraz acımasız konuşuyorlar gecicek inşallah 🙏
elisa2705 gmz1991 Bakın söyle doktor elle açarak cerrahı bi işlem uyguladı aslında bende krem kullanmadım benimde bebeğim çok ağladı 2 3 gün çok aksi ve huysuzdu sonuçta canları yanıyor yani yaklaşık 1 haftaya kdar anca geçti hem vajinasından kızarıklık hem kendisi gözlemleyin aksi ne kanama olursa doktora msj atın yada gidersiniz onun haricinde zaten birsey yapılamaz yani
ppzeynep gmz1991 Benim kızımda da oldu yapışıklık. 4 aylıkken fark ettim. Eastrol krem sürdüm sadece 1 kez iğne ucu kadar ve kulak çöpüyle hafif masaj yaptım. Ertesi gün açıldı tamamen ama bir ay sonra tekrar kapandı. Birçok doktor müdahale edilmemesi gerektiğini söylüyor. Bu yüzden sadece takip ettim ve bir daha ellemedim. Şu an 19 aylık. Öylece duruyor yapışıklık. Ne arttı ne azaldı. Akışına bıraktım. Olur da sizinki de tekrar yapışırsa tavsiyem elletmeyin bir daha. Gerekirse başka doktora danışın.
gmz1991 elisa2705 ilk gün biraz işlem sırasında ve sonrasında bi kez hafif kanadı bi daha olmadi. Biraz kızarıklık var ama ilk güne göre iyi durumda iyileşmiş gibi görünüyo ama demekki cani yanıyo hâlâ 😪
gmz1991 ppzeynep ben muayene amaçlı götürmüştüm doktor sormadı bile hemen müdahale etti çok sinirlendim zaten korkma bişey yok falan dedi ama iki gündür yavrum perişan oldu çok pişmanım götürdüğüme kendimi yiyip bitirdim yavrum ağladıkça. Burda okuyorum bazıları çok rahat geçirmiş süreci ama biz çok zorlandık. Keşke krem verseydi canını acitmasaydi
Zlm acemiannegeldi ıslak mendil kullanmayın. Yıkayın yada pamukla silin. Doktor bize krem vermişti onunla açtık ama ıslak nendil kullaninca tekrar olusuyo
Melez4453 NatashaRomanoff doktorumuz onbeş gün daha sür dedi On gün sürdüm Açılmamış dedi İnşallah cerrahiye gerke kalmadan açılır Dr rutin muaynede gördü şok oldum İlk defa duyuyorum
ppzeynep NatashaRomanoff Hormonlu kremi bir ay mı kullandınız hem de günde iki kez fındık büyüklüğünde? Doktor mu söyledi bunu?
kamyon_leo acemiannegeldi her slt açmada o bölgeyi dudak kısmını aç kapat yapmanız gerek zaten doktora gittiğinizde size anlatacaktır işinde gerçekten iyi bir doktora gidin sonra travma kalmasın çocukta biz Çok çektik maalesef ve hala ara ara korkarak bakıyorum var mı yok mu diye kız çocuklarının nerdeyse çoğunda olan bir problemmiş
Melez4453 kamyon_leo masaj yapan falan varmış Dr sür bırsk dedi bana Başka forumda okudum sürerken masaj falan yapılıyorlarmış Her gün altını yıkadım falan yazmışlar Hava sıcak değil sıcak olsa hergünnyıkarım da Bu havada üşütür 😞
NatashaRomanoff Melez4453 inşallah gerek kalmaz orada birikinti olursa ben kulak çöpüyle temizlerdim bide hareketlendikçe daha zor oluyor olabildiğince temiz tutmaya çalış zaten yapıyorsundur da 🙏🏻 Tez zamanda düzelir inşallah. Bende doktor rutin kontrolde diyince çok üzülmüştüm sonra düşündüm bizde oldu mu farkeden oldu mu biz nasıl bu yaşa geldik sorgulaması yaptım. Belki vardı büyüdükçe düzeldi şimdi her şey daha inceleniyor bu iyi bişey orası ayrı da biz anneleri de çok korkutuyo maalesef İnşallah bikaç güne düzelmiş olur 🙏🏻🌸
NatashaRomanoff Melez4453 masaj doğru değil dikkatli olun lütfen anlamıyor desekte bebeklerde 0-3 yaş aralığında oluşuyor her duygu hele de özel bölgesi. Doktorumuz bana parmağının ucuyla oraya kremi sür bırak demişti o kadar
kamyon_leo Melez4453 ılık suda tutmak gerçekten aşırı faydalı hasta olur diye korkmayın ılık suda otursun oynasın içinde aç kapa hareketş oluyor onu yapmak önemli bana yapın dediler ama kızım izin vermemişti yapamamıştım biz bebek yağı döktük her açmada
Melez4453 NatashaRomanoff evet çok haklısın. Kızkardeşime küçükken dr romatzması var demişti annemler bize çekmiş bizimde var dedi konuyu kapattı mesela Şimdi bizden birine dese aylarca ağlar karalar bağlarız Gitmedik dr bırakmayız Enazından ben öyle yapıyorum Elimden geleni yapmam lazım diye paralıyorum kendimi Onların cahilliği mi sakinliği mi ne denirse birazama biraz olsamıydı bende de diyorum