acemiannegeldi Merhaba kızlar, bugün bebeğimin altını temizlerken fark ettim kapalılığı ama sadece delik kısmı. Çok az açıklık kalmış. Yaşayan varsa bilgi verebilir mi ? Doktora götüreceğim ama evde nasıl bir yol izleyebilirim ? Şimdiden teşekkür ederim .
elisa2705 acemiannegeldi Evde hiç birsey yapamazsınız bizimde az vardı çocuk doktoru gördükten sora çocuk cerrahı eliyle kremle açtı sorada sorun olmadı çok şükür direk doktora götürün geçmiş olsun
Kuzuletta acemiannegeldi Doktorum fucidin krem verdi her gün bununla masaj şeklinde yap ger dedi ve bir hafta olmadan geçti. Acı da çekmiyorlar emin olun
aliana13 acemiannegeldi Benim kizimdada vardi doktor mutlaka krem lazim dedi ve krem surdukten sonra gitdi cok onemlu mutlaka baktirin sonra buyuyunce adet doneminde ve evlenince problem oluyor
gmz1991 elisa2705 merhaba. Aynı durum 4 aylık kızımda oldu çocuk cerrahı eliyle açtı çok korktu yavrum bende çok panik yaptım keşke mudahele edebilseydim ama muayene ederken birden açtı hafif kanadı iki gün oldu bebeğim çok huzursuz. Sizin işlem kolay oldu mu?
elisa2705 acemiannegeldi çocuk cerrahına yönlendirdi doktorunuz bizi bizimki az kapalıydı yoksa ufak bi operasyon yapabiliriz demişlerdi
acemiannegeldi 1cocuksevdasi Ya bazen iç kısmına kaka bulaşıyorya elimde açtım temizlemek için bi baktım delik kısmı kapalı çok az bi kısmı açık daha önce duymuştum ama hiç bakmak aklıma gelmemişti. Öyle fark ettim 🥺
aliana13 1cocuksevdasi benim kizminda acitmiyordu ama doktor gelecekte cok sorun cikarir dedi ve krem yazdi kullandim sorna o et parcasi beyaz siviya donuşup akti ozaman cok agladi cunku yakiyordu acitiyordu şimdi iyi cok şukur
NatashaRomanoff acemiannegeldi estrol krem vermişti günde 2 kez sadece o kısma sürdüm kendiliğinden düzeldi
Melez4453 NatashaRomanoff bebeğşmde de aynı sorun var. Aynı kremi sürüyorum on gündür değişiklik yok. Siz ne kadar süre kullandınız. Ne kadar miktarda sürdünüz
elisa2705 gmz1991 2 3 güne huysuzlugu anca geçti ama komple kapalı değildi bizim az kapalıydı sizinki nasıldı kapalılık olarak geçer merak etmeyin duş aldırın bol bol rahatlasın ben öle yapmıştım
gmz1991 elisa2705 üst kısımda vardı idrar deliğine yakın kısımda ama eliyle açarken alt kısmı tahriş etmiş orası kanadı. Sizde kan olmuş muydu? Birde ne kadarlık bebeginiz