NatashaRomanoff evet çok haklısın. Kızkardeşime küçükken dr romatzması var demişti annemler bize çekmiş bizimde var dedi konuyu kapattı mesela
Şimdi bizden birine dese aylarca ağlar karalar bağlarız
Gitmedik dr bırakmayız
Enazından ben öyle yapıyorum
Elimden geleni yapmam lazım diye paralıyorum kendimi
Onların cahilliği mi sakinliği mi ne denirse birazama biraz olsamıydı bende de diyorum