madeinpelin benim oğluma bir beslenme listesi verildi. Mesela sabah yumurtası, peynir i ve avakadolu, Ruşeym li, hindistan cevizi unlu, hurma özlü yoğurt veririm. Peynir ve yumurtayı ayrı veriyorum. Tadını bilsin diye. Öğlen kıymalı, bakliyatlı sebzeli çorba veya püre. Bazen akşam da Çorba. Gece de yatmadan muhallebi yer. Aktif emer. Bu şekilde kilo almadığı için mama da deneyelim 15 gün sonra bakalım dedi. Oğlumun bez sayısı az ve idrarı koyu renkli. Gün içinde su da bol bol içer. Bu yüzden mamaya başlayalım dedi ama içmiyor oğlum. Bugün hiç kabul etmedi. Yarın kaşıkla denicem.
Doktorum genetik test içinde şöyle dedi. 6.ayda gittik doktora zaten 200 gr almıştı. Beslenme listesi verdi bize 6ay 15 günlükken tekrar çağırdı. Beslenme şeklini yukarıda yazdım ona rağmen 100 gr bile almamıştı. Sonra mamaya da başlayalım eğer 15 gün sonra yine kilo alımı yoksa veya bu kadar azsa genetik test ve tahliller yapılcak dedi.
Gittiğim hastane devlet hastanesi. Doktorumuz araayarak çağırıyor. Aşı ve büyüme takip bölümümü öyle bir şeydi bölümün adı. Özel doktorumuzdan daha iyi açıkçası.
Oğlumun fiziksel gelişimi iyi. Dönebiliyor. Desteksiz oturabiliyor. Yürüme isteği vs var. Hani bu durumlardan ziyade kilodan dolayı istedi. Genetik test için belirgin koşul vs var mı bilmiyorum