madeinpelin 5.ayda başlattı bizi doktorumuz. Gece saatlerce emiyordu. İştahlı bir bebek. Yemek yemeyi seviyor Allaha şükür. Ağır gelmiyor. Kaka yapması vs iyi şuanlık.
7500 iyi aslında ama benim oğlum ilk 3 ay çok kilo aldı. 2590gr doğdu. 4.ayda 6800grdı. 5.ayda 7200grdı. 6.ayda 7400 gr gibi bir şeydi. 6 ay 15 günlükken 7475 gr falandı.