sumeyyeuzuun_ benim 3 ay olacak yakında. Çok Şükrü ağrı sızı yok, hatta bazı arkadaşlar bastırınca sızı hissettiğini söylemişler. Onu da yaptım, herhangi bir sızı yok. Sadece hafif kırmızı iz var ve sertlik hissediyorum dikiş yerimde. Doktor elinin hafifliği ya da sertliği diye bir şey var kesinlikle.
Bir arkadaşım ilk sezaryen sonrası çok acı çektiğini söylemişti. Ama 2.de doktorun eli çok hafifti, hiç bir şey hissetmiyorum diyordu.