sumeyyeuzuun_ Herkese merhaba☺️ Doğum yapalı 4.aya yaklaştım fakat hala dikiş yerlerimde sızlamalar oluyor normal mi? Özellikle eğilip kalktığım zamanlar🌝 Ne kadar sürede toparlanır bu durum tecrübe edenler dönüş yaparsa memnun olurum🥲
Htcypc sumeyyeuzuun_ 7 aulik bebegim hala cok ağır is yaptığımda sixlamalar olur ama o acilar 5. Ayda bitmisti benim
yavrupotuncek sumeyyeuzuun_ ben hiç dikiş yerinde ilk günler dışında ağrı sızlama yaşamadım iki ay oldu ama dikiş yerimin üst kısmındaki karnım komple elimi syrunce ve bastırınca acıyıp sizliyo sanki iğne batiriyolar
1bahar sumeyyeuzuun_ ben 3 aydır geçti hala öyle seninki gibi bide sırtıma iğne vurdular kanguru kalıyorum kitleniyorum resmen bir zaman öyle devam eder
Niluu yavrupotuncek O bende de oldu dokununca bile acıyordu dikişin üst kısmındaki karın bölgesi ama ameliyattan 3 hafta sonra geçmişti komple
bebiskolar İkinciyi doğurdum ama hamileyken bile ilk dogumumun dikişler sizlardi😄 çok normal, uzun süre gitmiyor o
sumeyyeuzuun_ aycavera demek ki o yüzden iki doğum arası en az 2 yıl deniliyor sezaryen için😄 çok mantıklı.
Ogibuse Parsmommm normal benim özellikle banyodan sonra morarırdı 10 ay oldu şuan gerince ince çizgiyi görüyorum 🥰
1bahar sumeyyeuzuun_ normal doğum yaptım ilk kızımda 2, de sezeryan Normal doğum daha kolay ama kısmet işte 🌼
Ogibuse sumeyyeuzuun_ sertleşme dediğiniş dikiş yerinin tuhaf sert normal dikiş gibi gözükmesiyse hayır estetik dikiş olduysa normal kasığınız nasılsa öyle gözüküyor çokk çokk ince bir ip çizgi var sadece oda çok yakından bakınca görebilirsin