Good_mother Oglum21.5 aylık hâlâ uyuşuk o bölge Dikişler de baya belli hatta orada kabarıklık var kırmızı. Doktora gitmeli miyim acaba
gokceege sumeyyeuzuun_ 7 ay oldu hala soğukta bile sızlıyor 1 sene 2 sene geçmede özellikle soğuklarda sızlıyormuş öyle diyorlar gerçektende öyle içimde ayrı taytla geziyorum 😒
Ogibuse sumeyyeuzuun_ sertleşme dediğiniş dikiş yerinin tuhaf sert normal dikiş gibi gözükmesiyse hayır estetik dikiş olduysa normal kasığınız nasılsa öyle gözüküyor çokk çokk ince bir ip çizgi var sadece oda çok yakından bakınca görebilirsin
KKuboss 7 ay oldu soğuk aldığımda ve ani zorladığımda hala sızlama oluyor. Kontrollü hareket etmek lazım. Mesela pilates yapıyorum ama onda hareketler kontrolü olduğu için sorun yaşamıyorum