Kısaca şöyle söyleyebilirim , sistem artık BDDK onaylı olduğu için herhangi bir bankaya nasıl güveniyorsanız sisteme de güvenebilirsiniz. Banka denetleme kurulu tarafından denetleniyor ve uygun olmayan firmalar da tasfiye edildiler . Şuan çok az firma kaldı teslimat yapabilen . Ben bunlar arasından size yine en bilindik olan eminevimi öneririm . Fuzulün de teslimatları iyidir . Arkadaşlar şunu anlamıyorlar sistem altın günü sistemi. Çıkışı da zaten böyle oluyor . Uzun sürede biriktirebileceginiz parayı kısa sürede el birliği ile biriktirmekte diyebiliriz buna. Bu sisteme giren kişilerin % 90 nı nın herhangi bir peşinatı yok . Yani kısaca anlatayım . 1 milyon tl ye sisteme girdiniz . Aylık 10.000 ödediğiniz de 1 milyonu 100 ayda biriktiriyorsunuz yastık altında . Ama sistem der ki sen yastık altında biriktirme bana yatır her ay ben seni 100 kişilik kuraya sokayım, her ay birinize 1.000.000 tl faizsiz vereyim o parayla da ev yada araba al . Ama şimdi 100. Kişi olursak ben ne anladım bundan diyeceksiniz . Sistem 100. Kişi olmanıza müsaade etmiyor . Kurada çıkarsanız hemen teslimat sağlanıyor çıkmazsanız vadenizin %40 I dolduğunda yani siz 40 ay boyunca kurada çıkmazsanız 40.ay kalan tüm kişilere teslimat yapıyor . 40. Ayda normalde yastık altına atmış olsanız kaç paranız olacaktı aylık 10.000 den 400.000tl , ama 40.ayda size 1.000.000 tl faizsiz verilmiş oluyor ve sizde aynı şekilde ödemeye devam ediyorsunuz.
Sistemde kuralı , kurasız gruplar var ve kurasız gruplarda sisteme girerken kaçıncı ayda parayı alacağınız bellidir zaten.
Ama şuan ki ince nüans şu , enflasyonist bir ülkedeyiz ve sisteme girdiğinizde uzun sürelerde size sıra gelmediyse alacağınız ev yada araç fiyatları arttığı için araç ev alırken zorlanabilirsiniz. Bu durumda da ben şunu öneriyorum . İhtiyacınız olan tutardan daha yüksek bir tutarla sisteme girmeniz sizin açınızdan faydalı olacaktır . Örneğin ödeme gücünüz iyiyse 1 milyonluk ev düşünüyorsanız 1.200.000 tl ye sisteme dahil olun ve süreçle gelen enflasyondan kaynaklı teslimatta yapılan fiyatla rahatça ev alabilin. Kuralarda ilkte çıkanlar çok şanslılar bence 😇