tosbiksmoms ev için 5 senelik girmiştik 5 ayda 1 5 kişilik kura cekildi 29.sırada cıktık. Borcu bitir onun.
Araba için girmemiz biraz karısık. Önce ev için girmiştik 1 sene ödedik sonra vazgectik arabaya cevridik. Ara ödeme yaptık taksitleri düşürdük 5 ay bekledik bu ay arabayı alıcaz suan bakıyoruz. Ay sonu teslim olacak.
Her anlaşma kuralı değil. Kuralsız sistemlerinde var. Ara ödeme peşinat miktarına göre değişiyor aslında teslimat falan.
Birde şöyle bişey var mesela benim orda borc ödemem devam ederken, Baska tanıdık sizi referans verip kayıt actırıdgında belli miktar ondan da sizdende düşüş oluyor. Ev borcu öderken biz arabaya girmiştik öyle yaptık mesela ev borcundan 3 taksit silindi. Ozman 3 bin falan ödüyorduk 9 bin silindi yani.
Araba içinde peşinattan 5 6 bin kadar düşüldü.
Gidip detaylı konusmayız laızm bütçenize ödeme şeklinizengöre cok değişim oluyor içeriklerde aslında. Tek düzen değil sistem