azra1616 afrAybars canım onlar göz boyama öyle yapıyorlar ki talep olsun bizde biri katılmış ilk ayda çıkmış o vesile ile girdik neyse bizim 2 yıl geçti cikamdi üstüne paramız için ne rezillik çektik onun icinn dedim
afrAybars azra1616 insan korkuyor işte kuzum herşeyden bişey sahibi olcaz diye elimizdeki 3 kuruştanda olmak istemem
azra1616 afrAybars biz 2 yıl önce mesel kredi çekip ev sahibi olabilirdik ama nasip işte bu lanet yere Bi katildik mahvoldu 2 yılda fiyatlar uçtu gitti
Alerjikrinit sezer2022 merhaba bizde araba için girmek istiyoruz ama şartları falan nasıl oluyor bir de çıkmayınca parayı veriyorlar mı direkt? Bana biraz ayrıntılı anlatabilir misin ❤️
sezer2022 Alerjikrinit 10 sayfalık sözleşmenin hepsini yazamayacağım 🙈 ama parayı size değil, direk arabayı aldığınız kişinin hesabına yolluyorlar. Biz 400 bine girdik (12 aylık) Haziran kurasında çıkmazsak aralıkta kesin verecekler parayı