Lazerlimunafik deleted20517 Ölmesi gerekiyordu amaaaa bu olmamış intihar falan bekliyorduk biz malum son 👍
NatashaRomanoff deleted20517 2005 doğumlu çocuk. Daha çocuk yani küçücük. O yaşta üniversite okuması lazım arkadaşlarıyla dersler üzerine muhabbet etmesi çaya kahveye çıkması lazım. Ama günahsız birinin Azrail’i oldu birde rahmetli iyilik yaptığı için. Paylaşımları falan hep PKK sempatizanlığıyla doluymuş. Girdiği delik mezarı olsun. Adamcağızın eşi kansermiş. Hangi birine üzüleceğini şaşırıyo insan
deleted20517 NatashaRomanoff malesef öyle bi zamandayiz ki her türlü cocuklarin beyni yıkanıyor malesef ama inşallah çok beter şeyler yaşar
Irmakefe NatashaRomanoff aaa benim kızımla aynı doğum yılı aman Allahım sen büyüksün Rabbim daha çocuk
Lazerlimunafik deleted20517 Bunlar iyice kudurdu elini kolunu sallayan herkeste silah var. Önce buna el atılmalı ülkenin kemeri çok gevşek. Ülke temizlenmeli
TgbHmzz deleted20517 Hemen ölmesin ölüm buna ödül olur pislik her gün işkence edeceksin böyle insanlara acı içinde geberip gitsinler
NatashaRomanoff deleted20517 inşallah yaşasın zaten Allahım evlatlarımızı da böyle aptal saptal ortamlardan insanlardan uzak tutsun
TgbHmzz deleted20517 Amin Allahım islah etsin böyle insanları pislikler böyle böyle iyilik de ölüyor malesef insan ona üzülüyor
deleted20517 Lazerlimunafik çok haklısın katılıyorum,her Önen gelende kesici delici alet çocukların elinde silah,oyun zannediyorlar galiba önüne geleni öldürüyorlar marifetmis gibi
TgbHmzz Lazerlimunafik Kesinlikle ya ağır bir ceza gelmeli ya da ne bilim başka bir çözüm insanlar bu kadar kolay öldürülmemeli masum insanlar kadınlar her gün cimayet cinayet
Lazerlimunafik deleted20517 Bir olay veyahut kavga olsa kişi kendi hesabını kendisi kesiyor. Kişi kendi adaletini kendisi sağlıyor. Adalet yok cümlesi de bunlara bahane oldu. Zaten yok da ama bu konuya da ciddi manada el atılması lazım. Dediğin gibi artık büyük küçük herkes tehlike arz ediyor
deleted20517 TgbHmzz hepimize ders oldu bu birdaha asla çocuk yaşlı genç erkek kadın farketmez asla kimseye guvenmicem,ben korkudan artık evden çıkamıyorum ya,nerden ne geleceğini bilmeden korkuyla yaşıyoruz ne kadar acı verici