benuykukadiniyimm ElisaMom_ bi keyfim yerine gelmedi değil. Bu olay beni derinden sarsmıştı. Sanki yakınım gibi çok üzüldüm. Umarım hemen ölmez döndüğünde bi posta daha dayak yer daha beter olur.
Hunilininbirii ElisaMom_ hemen ölemesin inşallah, inleye inleye yavaş yavaş işkence çeke çeke gebersin. Can çekişen adama tokat atışı gözümün önünden gitmiyor it dölü
Zeytin-gozz1 Hunilininbirii ben dün izledim haberi ,inanın dünden beri başım çatlıyor. çok derinden etkilendim. Böyle şeref yoksunları ile aynı atmosferi paylaştığımız için utanıyorum …
Cennetkokulum___ ElisaMom_ ayağı sabundan kaymış ya çok önemli bir şey değil. 😅 Leş olduğu haberi de gelir inşallah.