fatma_6141 anladım canım yok ya ben gittim gördüm site gibi düşün içinde herşey mevcut . Ayrıca sadece toki yok orda bir sürü ev aynı zamanda her market var tatil köyü gibi çok hoş 😍ben beğendim açıkçası en azından kendi evimiz ne güzel hem de tokinin evleri sağlam oluyor binalar çok düzenli gidip gördüm yani benimde kimsem yok ama alışırım nolacak ki