fatma_6141 hangi sehirdesiniz o arkadaşınızin lafı ile mi hareket ediyorsunuz Allah aşkına bizim de 2+1 vardı çok şirin tertemiz bir evdi aptal gibi sattık ve deprem oldu çoğumuz disarlarda aylarca kaldık karın ortasında vefat edenler neler neler biliyorsunuz anlatmama gerek yok ama tokide oturanlar çıkmadı bile evin içinden tam tersi insanlar tokide oturan tanıdıklarina gitti kendinizi düşünün çocuğunuzu düşünün ve gidin heryerde deprem oluyor zaten