fatma_6141 zor tabii biz de ayni durumdaydık 1 odamız ardiyeydi maalesef tasinma hayallerimiz suya düştüğü için ardiye olan odayı boşaltıp oda yaptik cok daha iyi oldu. Kucuk de olsa odasi var en azından ve cok seviyor odasını. 26 aylik ayırdık imkan olsa cok daha önce ayırırdim. Biz İstanbul dayiz. Zaten deprem bölgesindeyiz. Depreme dayanıklı ev dururken ölme garantili olanda 1 dk oturmam. Yapılır yapılmaz geçerdim:)