Ben de olmuştum diş eti ameliyatı. Damaktan parça alıp diş etine diktiler. Düğünüme 10 gün vardı ameliyatı olduğumda ve o sürede iyileşti. Bir süre dikişler acıyor çiğneme zor oluyor ama çok uzun sürmüyor çabuk toparlıyor. Acı için bir şey diyemem acı eşiğinize bağlı ama ilk 2 gün mimik yaparken bile zorlanıyordum. Sonra yavaş yavaş iyileşiyor. Doktor gerekli görürse olun ameliyatı kurtulun bence ☺️