TSB34 yarın 4 aylık oluyo benim bebğimde 3 aydan beri memeyi biberonu itiyo zar zor uyumaya yakın veeiyom bağıra bağıra azda olsa besleniyo 1 hafta olur uyku saati gelince başlıyo ağlamaya ne kadar yapsamda uyumuyo geceleride 1 saat duemadan ağlıyo kollarım kopuyo gezdrmekden ağlamktan yorulup ter içinde kalyo hali kalmyo uykuya dalıyo yoruldum artık insanın sabrı gücü yetmiyo atak dönemiymiş galiba bir an önce geçsede rahatlasak