ecedurucbkc yok ya bu donemde bence uyku sinyali de işe yaramıyor. Bızde en szından ben hep saatı saatine bakıyorum yok. 26 gun oldu çekiyoruz hep beraber. Ne zaman bitecek bilmiyorum. Gündüzler kısa kısa . Öyle mılletın dedıgı gıbı ayağa alışır beşiğe alışırlık bir dönem değil hiç. Ayakta uyumuyor ,beşikte uyumuyor. Yani aslında güvenl bağlanma açısından anne uyutsun dıyorlar hep ama ben buna inanmıyorum yani Anne burda denek değil. Baba da uyutmalı, yada baskası da uyutabılır yani alışılcak bir durum yok. Anne yorgun olmamalı ya bence