Gece emmesini 4 ay oldu bıraktım bırakınca düzelir dedim ama hala aynı devam ediyor bende bilmiyorum neden şuan 22 aylık oldu hala devam gece uyanmaya :( uyanıyorum yanına gidip yatıyorum devam ediyor öyle uyanık kalmıyor ama uyanıyor sonuçta benide uyandırıyor :)