kimbumadam istediğinizi uygulayın. Kahvaltı etmemesindeki amaç bebeğin khvaltıya mı yoksa gün içinde dengeli bi öğüne mi ihtiyacı olduğundur. İkiside diyebilirsiniz ama ek gıdaya yeni başlayan bebeğin baiırsakları büyük ihtimalle buna hazır değildir. Fazla beslemek, yanlış beslemek kabız, ishal, makat çatlağı, bağırsaklarda kanama, bağırsak villuslerinin zarar görmesi -ki bu ömür boyu düzelemyeevek bir tahrip- gibi sonuçlar doğurabilir. Yemek yemeye yeni başlayan bebeği yormadan gün içinde ona sindirebilmesi için zaman bırarak gün içinde başlanır.