fatmakrks benim bebeğimde 6.5 ayşık 5 aylıkken başlamak zorunda kaldım doktorumun söylemiyle ek gıdaya 1 ay sonra doktor kahvaltıya başla dedi çünkü bizimki mama yemiyor gündüz 30 cc zorla kilo alımı da yacaşlamıştı.örnek bir kahvaltı yazdı bana.hipp in kaşık maması + yumurta sarısı çeyrek+ lor peyniri yada labne tatlandırmak istersen pekmez de ekleyebilirsin dedi.ben bu şekilde veriyorum bazen çeyrek avokado da ekliyorum.bazen kaşık maması yerine formül mamayla cicibebe karıştırıp veriyorum ne kadarını yerse.tabi bunları öncesinde tadım yaparak denemiştim.akşamları da mutlaka kuzu kıyma karıştır dedi doktorum sebzelerine yada çorbalarına kilo alımı yavaş olduğu için.baktığınız zaman 6,5 aylık bebek için bunlarda erken ama mecburiyet oluyor işte bazen