Xnewmomx evet benimki büyük ama ben yumurta sarısı avakado peynir irmik karıştırıp veriyodum 6.ayın sonunda😂ek gıda kitabı vardı ordan bakıyodum, ayına göre. Şimdi instagramda sayfalar takip ediyorum ama artık kendi yediklerimden de veriyorum. Özellikle çorba çok iyi oluyo, bol bol çorba yapın. Hem yemesi kolay hemde besleyici ve yanına muhakkak yoğurt verin. Ben kahvaltı hariç her yediği şeyin yanında yoğurt veriyorum. Hakiki Pekmez sulandırıp içiriyorum. Bide ek gıdaya geçince kabızlık sorunu yaşamasın diye yemeklerine hemen hemen bi çay kaşığı kadar hakiki zeytinyağı koyuyordum. Siz kullanır mısınız bilmiyorum ama organik bebek bisküvisine kullanıyodum