Cennetkokulum___ körler sağırlar birbirini ağırlarmış 😂 al birini vur ötekine anca siz birbirinize arkadaş olursunuz boş insanlar ! Daha bu platformu kullanalı 5 ay olmuş senin 5 bin küsür yorumun war .. işsiz güçsüz insanlarsınız bir kaç yerde denk geliyorsunuz nedense insanların fikirlerine saygı duymak , empati yapmak yerine direk saldırışa geçen tiplersiniz!! Tv izletene direk saldırmalarınız war neymiş sıfır ekran tabi tabi burda yatıp kalkıyorsunuz eminim cok iyi çocuklarla ilgileniyorsunuz 😂 bir gidin lütfen siz gibi boş insanlarla uğraşamam birbirinize iltifat edebilirsiniz ıyyy 🤮