gmzshn İzletmiyorum ve en az 36 ayı doldurasıya da izletmeyeceğim. Evde vakit geçmiyorsa parka çıkabilirsiniz, park yoksa etrafınızda en kötü evin önüne inip bir top oynayabilirsiniz, topunuz da yoksa boş boş yürüyüp ağaçlara kuşlara bakabilirsiniz vs. bir sürü alternatif var ekran yerine.