PamukPrensesannesii
O zaman herkesin nezninde söyleyeyim ben de. Tv konusunda olay şu; izletmeyenlere yapılan linç burada izletenlere yapılmıyor emin olun. Uzun zamandır burayı kullanıyorum ve yanlışı savunurken insanların kullandığı üsluba baksanız tarafsız kalmayı yeğlersiniz. Yine de tatsızlık olmasın, sevgi ve saygılarımla.