morlu_baby sana kısaca ileriki hayatını anlatayım. Oğlum 15 diğeri 9 yaşında kızım 3 buçuk. Bizim evde akşamları dersler biter çay saatinde film izlenecekse film seçilir oyun oynanacaksa en fazla 1 buçuk saat oyun oynanır. Hep beraber kitapta okuruz. Herkesin evde sorumluluğu vardır, sınav zamanları dışında. Büyük oğlum çamaşırları katlar, mutfağı toplar, haftasonu babasıyla kahvaltı hazırlarlar. Küçük oğlum bulaşık makinesi boşaltır, çamaşırları renklerine göre ayırır, çarşafları beraber değiştiririz. Babası yemek yapıyorsa ben ev toplarım, ben yemek yapıyorsam o toplar. Evi beraber süpür toz alır sileriz. Sonra ailecek oturur vakit geçiririz. Bu arada evde telefonları da kenara koyarız. Büyük oğlum özel fen lisesinde burslu okuyor. Ortalaması yüksek, ayrıca teknofest te insansız hava aracı yaptılar arkadaşlarıyla. Ayrıca hibritli araba, çiçek sulama sistemi, gibi birçok şeyle uğraşıyor. Kendi oyun sitesini kurdu, aplikasyonu için şuan prosedürlerle uğraşıyoruz, patent başvurusu kabul oldu. Ayrıca milli voleybolcu ve piyano ile keman da çok iyi. Yurtdışında birçok projede yer aldı ve derecelere girdi. Küçük oğlumda 4. Sınıf. Oda resimde başarılı. İlçe be ilde derecesi var. Aynı zamanda o da aırdino scratch robotik kurslarına gitti, şuan yıldız teknik Üniversitesinde çocuklar robotik grubunda.
Sıfır ekran la büyüdük ve büyümeye devam ediyoruz. Hayal gücüne destek olduk, onları teşvik ettik destekledik. Kurallı ve disiplinli büyüdüler ama sıkmadan öğrettik. Sıkıldı tv açayım demedim, aldım dışarıya çıkardım, beraber yağmurda suya da atladık, çamura da battık. Parkta kumlarla da oynadık, çamurdan evlerde yaptık. Hayal gücümüzü kullanıp onunla içimizden geldiği gibi davrandık. Beraber basketbol da oynadık, futbolda oynadık. Yorulana kadar, bazen parka küçük halı atıp resim defterimizi alıp çevremizi çizmeye çalıştık. Böyle böyle sıkılmadan neler yapabileceğini öğrettik.
Kimseye bu kadar yazmadım ilerisini merak etmişsiniz size o yüzden detaylı yazdım.