gmzshn bir uzman şöyle söylemişti, bebek sıkılıyor diye çizgi film açarsanız onun bütün hayal gücünü mahvedersiniz. Bırakın sıkılsınlar bu sayede nasıl oynayacaklarını öğrenecekler oyun kuracaklar vs. Diyordu Çok zorda kalmadıkça sıkılıyor diye açmayın bence. Benim oğlum kitapları çok sever mesela özellikle Faresu ve Tavşancan serisi harika öneririm