morlu_baby teknoloji televizyon demek mi😂 İzleyen çocuklar o kadar izlemiş ki bık mışş artık o yüzden dönüp yüzüne bakmıyorlar. Heralde bizim çocuklarımız gibi olmaz bizimkilere cazip geliyor görmedikleri için ama kontrol bizde olduğu için cazip gelse de açmıyoruz. 3 yaşından sonra izleyebilirler ama💁🏻♀️ Bizim çocuklarımızın neyini göreceksin sen bir kaç sene sonra? He evet kendini düzgün ifade eden, sosyal, iletişime açık, konsantre süresi yüksek, başarılı çocuklar olacak onu mu kıskanıyosun? Neyini göreceksin bir kaç sene sonra söyle söyleyebiliyorsan?