emilia benimde 1 tane 15 aylik kizim var da bilmiyorum ya çok zor bı çocuk daha olsa huniyle gezerim haralde daha az önce höykür höykür ağladım. Çok yoruldum psikolojik olarak ya birde simdikiler mi böyle bilmiyorum, ben çok usluymuşum annem diş çıkardığımızı bile anlamazmış şimdi Yok atağıydı yok dişiydi yok uykusuydu çok yorucu ya bütün annelere sabırlar diliyorum.