emilia üç çocuğum var
4-2-1 yaş
Ben tek çocuk hiç çocuk diyenlerden değilim. İlk çocuğum alerjisi dışında beni hiç yormamasına rağmen.
Çünkü hayatına bir kez çocuk girdikten sonra artık hiçbir şey eskisi gibi değildir ve olmayacaktır da. Aynı zamanda anne de artık bambaşka duyguların esiridir. Yani kısacası tek çocuklu bir anneye sen hiç çocuklusun yani çocuksuzsun demek dünyanın en absürt olayıdır. O zaman çocuksuz kadınlar ne oluyor buhar mı oluyor?
He iki çocuklu birine göre tek çocuğu kıyaslıyorsak bile, iki çocukluluk tek çocukluluğun x2 sini yaşamak sadece. Bilinen bir kitabı yeniden farklı bir içerikle okumak gibi. Hatta ilk ve tek çocuğu büyütmekten daha kolay? Çünkü tecrübelisin. Ama zorluğunun da x2 olduğunu gözden kaçırmayalım.
Öhöm de tabi üç çocuk çok çocuk olayına katılıyorum, o ayrı.