ecemakkz bende Kardeşi olsun istiyorum ama şu zaman aralığında tek başıma gözüm pek kesmiyor. Bir yardımcı ya da anneanne babaanne desteği olacaksa olabilir tabi. Bir yandan da insan böyle 3-4 yaşına girince çocuk, tam rahatladım biraz derken ikinci gelince peşinden keşke beraber büyüselerdi bu zamanlarda rahatlamış olurdum biraz en azından demeyiz inşallah. Bir de ben şuan çalışmıyorum ama biraz büyüdüğünde çalışmakta istiyorum o yüzden durumlar karışık