elisa2705 Bu şuna benzer: Yeni doğum yapmış anne lohusalığı en zor sanır. 4. ay atağı yaşayan anne en yorgun kendisi sanır. 1 yaşı gören 4. ay da neymiş, der. 2 yaş sendromu hepsini devirir gibi. Zorlukları gördükçe hep en zorunu gördüğümüzü sanırız ama zorun zoru da var. Bakış açısı değil de tecrübelerin baktırış açısı diyelim.