emilia 29 aylık kızım var ,2. Doğumum yakın, isteğimiz ile oldu, bana kalsa 5 tane de yapardım da sabrım yok:)) işten ayrıldım evdeydim e madem istiyoruz ne bekliyoruz dedim öyle gelişti. Tabiki zor Yeminlen baş ağrısı bilmezdim şimdi günde 4 sefer parol atıyorum :/ olsa bir olmasa bin dert, rabbime bin şükür. İsteyen herkese de nasip etsin inş