emilia Tek çocuk hiç çocuk demeyelim de,tek çocuk ev de başka çocuk olmadığı için anneye babaya çok sarıyor,canı sıkılıyor,sürekli oyun istiyor vs.Benim 8,5 yaşında oğlum 1,5 yaşında kızım var Allah bağışlasin ama inanın ev de birden fazla çocuğun olması kardeşler arasında müthiş bir duruma dönüşüyor.Gelisimlerini bile çok etkiliyor.Kizim abisine deli oluyor okula gidince ağlar gelene kadar gözü kapı da.Oglum küçükken içine kapanık,derdini anlatamazdi,yaşıtlarıyla oynamak istemezdi.Kardesi de biraz da o istediği için oldu Allah nasip etti.İyi ki varlar maddi manevi durumum yeterli olsa bir tane de yapardım ama Rabbim olmayana versin.Kardeslik çok güzel birşey umarım içinize ferahlık vererek Rabbim size de nasip eder.