Birminikaslan iyi akşamlar…
Yani hasta olmadığı sürece burun tıkanıklığı sıkıntımız olmadığı sürece gece uyanmamız azaldı bazen kendi dönerken uyanıyo emzik arıyo emziğini alıncada uyuyo zaten ..
Bizim kilo alımımız yavaş bende gece beslenmesi ilemi alakalı dedim çoğu kişi hayır dedi bıraktığım için tekrar başlamicam ..
Sen daha iyi bilirsin bebeğini gözlemlemen lazım..
Doktorlar genelde gece mamasını kesmeden önce azaltın diyo 150 cc veriyosan 90 cc veriyosun mesela .
Yada önce su teklif ediyosun geri dalıyomu uyanıyormu ona bakıyorsun.
Emzik kullanıyosa emzik alınca uyuyomu yoksa ağlıyomu gibi…