DrkAyz böyle bir şey yok kesinlikle.. Kesip kesmemek sizin tercihiniz tabiki ama bu genelde biberon için söylenir. Aksine diş dönemlerinde, atak haftalarında annesütü bir kurtarıcı.. Çünkü doğal bir ağrı kesici. Diş ağrılarına ve büyüme ataklarındaki vücut ağrılarına şifa bebişlerin.. En azından 1 buçuk yaşına kadar kesilmemeli