Binnur_cam En iyisini yapmışsın ya. Benim bebegim de 9,5 aylık gece yarim saatte bir meme emip geri uyuyo bazen hemen dalmiyo ayaklarımda sallayıp uykuya döndürüyorum biz gece beslenmesini kesemicez galiba ortalığı koparıyor çünkü hiç bilmiyorum ne yapacağım gece belim agriyo artık emmesinden