Binnur_cam ben varım bebeğim 😁 şimdi benim oğlum da 9 aylık ve kilosu normalin bir tık altı. Persentil tablosuna göre %40 larda. Hiçbirzaman çok yiyen bir bebek olmadı ve biryerlerinde kurt var.7 aylık emekledi 8 ayında ayağa kalktı heryerden tutunarak. Asla ama asla durmuyor. Hareketli olması kilo alımını çok etkiliyor. Gece beslenmesi olmaması uyku kalitesini zamanla arttıracaktır. Gece yiyeceği mama en fazla 210 cc olur. Oda ortalama 120 kalori civarı eder. Ki sen 90 cc demişsin o da 50 kalori civarı eder. Yani asla etkisi olamaz Kiloya. Bu onu ne şişmanlatır ne de zayıflatır. Kalori ihtiyacını ek gıdalardan karşılamaya bak. Özellikle yağlı ve kalorili besinler kullan avakado, ceviz, fındık, pekmez gibi.. Ben öyle yapıyorum. Geçen ay kilo almamıştı bu ay 300 gram almış. Doktoru ek gıda miktarını arttır dedi.